مشخصات موکت اداری

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
علی
10:4
شنبه 29 خرداد 1400

با روی کار آمدن سیاست های کاری دوستدار خانواده در سال های قیمت موکت اداری اخیر ، داشتن دفتر کار معین در خانه معمولتر می شود. از آنجا که این اتاقی است که ممکن است ساعت های زیادی در روز در آن به سر ببریم ، راحتی و عملی بودن در هنگام تهیه مبلمان و دکوراسیون دفتر کار از عوامل مهم هستند. فرش یک محصول کفپوش ایده آل در یک اتاق کار یا محل کار است که مزایا و راحتی های زیادی را برای شما فراهم می کند. اما بهترین نوع فرش در دفتر خانه شما کدام است؟

محدود شده توسط
سبک
نوع فرش
الیاف
اتاق
استفاده
گروه رنگی
بودجه فرش
استرالیا ساخته شده است
موارد 1-16 از 61 مرتب سازی بر اساس
نام محصول
 جهت نزولی را تنظیم کنید
فرش_آلپین_عقب نشینی
فرش
عقب نشینی آلپ
دیدن جزئیات
فرش_آنتیل_پیچ
فرش
آنتیل پیچ و تاب
دیدن جزئیات
فرش-اتوود-ب-باچیو
فرش
اتوود دوم
دیدن جزئیات
فرش_استماع
فرش
ممیزی
دیدن جزئیات
مه پاییزی
فرش
مه پاییزی
دیدن جزئیات
فرش_آوالون
فرش
آوالون
دیدن جزئیات
فرش_گارد آوانت
فرش
آوانت گارد
دیدن جزئیات
شهرستان بالیس
فرش
شهرستان بالیس
دیدن جزئیات
باسنجی
فرش
باسنجی
دیدن جزئیات
بیرمن
فرش
بیرمن
دیدن جزئیات
فرش_بورنو
فرش
بورنئو
دیدن جزئیات
دردسر کیپ
فرش
دردسر کیپ
دیدن جزئیات
فرش_کلاسیک_ نرم
فرش
نرم کلاسیک
دیدن جزئیات
افسون تعریف شده
فرش
افسون تعریف شده
دیدن جزئیات
خلیج مقصد
فرش
خلیج مقصد
دیدن جزئیات
فرش_دونكاستر
فرش
دونکستر
دیدن جزئیات
موارد 1-16 از 61 مشاهده همه صفحه شما در حال خواندن صفحه 1 صفحه 2 صفحه 3 صفحه بعدی هستید
هنگام انتخاب فرش برای اتاق کار خود چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟ هنگام انتخاب فرش برای دفتر خانه خود چه نکاتی را باید در نظر بگیرید
اگر دفتر خانه شما در موقعیتی مشابه اتاق خواب های خانه شما واقع شده است ، به احتمال زیاد همان فرشی را خواهید داشت كه در راهرو و اتاق خواب خود قرار دارید تا كف در خانه تداوم داشته باشد.

فرشی که برای اتاق خواب انتخاب می کنید برای دفتر خانه شما مناسب است. یک فرش اتاق خواب می خواهد بالشتک لوکس را در زیر پا تحویل دهد و از الیاف و شمع های ساخته شده با مقاومت در برابر خرد شدن عالی و خاصیت عایق بندی خوب ساخته شود. اتاق دفتر شما تفاوتی ندارد ، زیرا ممکن است در آن مبلمان سنگین مانند میز و قفسه کتاب و همچنین یک صندلی اداری که روی کاستورها قرار دارد باشد. فرشی را انتخاب کنید که از انعطاف پذیری خوبی برخوردار باشد مانند توده پیچشی که محکم باشد و به عقب برگردد ، یا فرشی را نشان دهد که فرورفتگی و برداشت را ایجاد نکند ، مانند ساخت توده حلقه ای.

دفتر کار یا اتاق کار ما ممکن است جایی باشد که در آن استراحت کنیم و اینترنت را بخوانیم یا گشت و گذار کنیم ، بنابراین یک فرش نرم و عایق بندی شده لازم در این اتاق است.

چرا فرش یک انتخاب عالی برای دفتر خانه شما است؟
فرش برای هر اتاق در خانه ، به جز مناطق مرطوب و آشپزخانه ، انتخاب عالی است. برای یک دفتر کار خانگی ایده آل است زیرا راحت ، گرم و کاربردی است.

تا زمانی که مشتری ها را به دفتر کار خود وارد نکنید ، به احتمال زیاد اتاق پرتردد نیست ، بنابراین ممکن است سطح زیادی از خاک و مقاومت در برابر لکه ها لازم نباشد. در نتیجه ، شما فضای زیادی برای انتخاب فرشی دارید که به نظر مناسب و مناسب برسد و نوع مطلوبی را در دفتر خانه شما ایجاد کند.

اگر شما یک دفتر کار جدی در منزل با مبلمان سطح بالا و احساس راحتی با وقار است ، یک فرش پشمی خالص به صورت برش یا حلقه زیبا به نظر می رسد و ظرافت و ظرافت مورد نیاز شما را تأمین می کند. فرش می تواند به تنظیم روحیه در یک اتاق کمک کند ، و در یک دفتر خانه که تمرکز ، انگیزه و رانندگی از اهمیت بالاتری برخوردار است ، یک فرش با کیفیت می تواند به تنظیم روحیه مناسب کمک کند.

اگر دکوراسیون دفتر خانه شما مطابقت بیشتری با سبک شیک و مدرن بقیه خانه شما دارد ، پس یک فرش مصنوعی مد روز به زیبایی کار خواهد کرد. مجموعه فرش هادسون را در یکی از شش رنگ گرم و خاکی تصور کنید که کاملاً مکمل طراحی داخلی دفتر خانه شما است. در یک سبک حلقه ای بافتی که از صندلی ها یا مبلمان سنگین برداشت نمی کند ، این فرش برای سبک زندگی مدرن خانواده و دفاتر خانگی ایده آل است.

چه نوع فرش هایی به راحتی تمیز می شوند؟ انواع فرش هایی که به راحتی تمیز می شوند
پیشرفت های فنی در سال های اخیر به این معنی است که اکنون بیشتر فرش ها با محصولات مقاوم در برابر لکه ، خاک و رطوبت درمان می شوند که باعث تمیز کردن آنها آسان می شود.

در یک دفتر کار خانگی که ترافیک زیادی از پا مشاهده نمی کند ، خلا to هفتگی برای تمیز نگه داشتن فرش و ظاهر جدید شما کافی است. یک تمیز کردن بخار حرفه ای سالی یکبار یک روش عالی برای تمیز کردن دقیق و عمیق فرش شما در عمق الیاف است.

تمیز کردن سریع نشت ها مطابق با دستورالعمل های سازنده ، بهترین موکت تجاری راه برای نگه داشتن فرش شما در شکل نوک است و عمر آن را طولانی می کند.

فرش پشمی خالص آزمایش زمان کرده و ثابت کرده است که درجه موکت  از لکه های طبیعی ، خاک و خاصیت مقاوم در برابر رطوبت به این معنی است که تمیز کردن آنها آسان است و سالها دوام خواهد داشت.

تمیزکردن فرشهای شمع حلقه ای اغلب آسانتر از فرشهای شمع برش دار است ، فقط به این دلیل که خاک ، بقایا ، پرزها و ریختگی ها بیشتر نفوذ می کنند تا در عمق توده فرش نفوذ کنند.

چه رنگهایی g هستند

 

https://www.carpetcourt.com.au/carpet/room/office



تعداد بازدید از این مطلب: 23
بازدید : 23

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود